Specjalista ds. Obsługi Klienta
Oczekiwane kwalifikacje i kompetencje
- wykształcenie minimum średnie
- umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy
- komunikatywność oraz pozytywne nastawienie do pracy
- dokładność i sumienność w wykonywaniu powierzonych obowiązków
- mile widziane doświadczenie w obsłudze Klienta (doświadczenie w branży
- faktoringowej będzie dodatkowym atutem)
- znajomość obsługi pakietu MS Office
Zadania i obowiązki
- bieżąca obsługa portfela faktoringowego
- weryfikowanie transakcji handlowych (potwierdzanie wierzytelności, sprawdzanie dokumentacji)
- przygotowywanie dokumentów niezbędnych do zawarcia cesji wierzytelności
- działanie ukierunkowane na wzrost przychodów i obrotów
- współpraca z Działem Sprzedaży, Ryzyka oraz pozostałymi jednostkami
Oferujemy
- możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się firmie
- możliwość zdobycia doświadczenia
- pracę w miłej atmosferze
- atrakcyjne wynagrodzenie
Prosimy o dołączenie do przesyłanych dokumentów następującej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez eFaktor S.A. w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.